Hejsan, ni får stå ut med glappen som uppstår mellan alla inlägg. Italien var hur fint som helst, efter Ravenna så besökte vi Verona och där efter Merano uppe i bergen. Det blev en tidigare hemgång än planerat men det var ganska skönt att få komma hem och äntligen få packa upp alla saker, gå till gymmet och få lite normala matvanor.
 
Nu sådär en vecka in och tillbaka till verkligheten så känns det som sagt skönt att få vara tillbaka till rutiner. Sophia har börjat skolan och jag har satt igång med hårdträningen inför vintern. Har dock haft stora problem med sömnen, kan knappt somna på kvällarna och vaknar flera gånger under natten.. Men det ordnar nog upp sig snart. Jag har dock sysselsatt mig med att kolla på de nya Johan Falk filmerna då och satan vad bra dom är, högsta betyg ifrån mig och jag gillar ju inte ens sådana filmer i vanliga fall. Nu ska jag slänga på näst sista filmen och ligga innne och tycka lite synd om en trött och sliten Erica.
 
Nu är det förresten inte så långt kvar tills jag ska packa väskan och åka tillbaka till Sverige IGEN för min fina och underbara vän Sabina ska ju gifta sig och jag fick äran att vara brudträna, hur fantastiskt är inte det, jag längtar så jag spricker. 
 
Puss på er!



Kommentera

Publiceras ej