Hallå!

Jag hann vara hemma i några dagar innan det var dags att röra på sig igen. Nu har jag och Barbara förflyttat oss till Zürich för att hon ska på utbildning under två dagar, och då får jag hänga med bebisen hela dagarna så det är lite som semester just nu!

Solen har visat sig hela dagen och redan klockan 7.00 imorse var jag ute på en löprunda, sprang såklart vilse, men hann med 6 km i alla fall.

Just nu sover lilltjejen men snart är det dags att röra sig igen för att möta upp Barbara igen och sen ska vi iväg på en liten shoppingrunda för att sen avsluta med middag någonstans. Ska bli otroligt mysigt faktiskt, som sagt, känns verkligen som semester nu. Jag bara älskar denna stad och rekommenderar alla att besöka den under sommartid!



Folk måste trott att jag tappat förståndet eftersom att det inte var mer än 9 grader när jag skulle ut imorse, det var lite småkallt måste jag säga..

Kommentera

Publiceras ej