Hejsan, tiden går fort och jag är nu 22 år fyllda, känns helt galet att jag redan är så gammal. Tänker tillbaka när jag var 14 år och kollade upp på de äldre, 22 var ju helt galet gammalt men här står jag och känner mig fortfarande som 14 ibland.
 
Hade hur som helst en toppenbra födelsedag, började lördagkväll med att Sverige vann mot Schweiz och det tackade jag hjärtligt för. Sen blev det utgång med några vänner här. Kom hem sent och sen på söndagsmorgonen, så hade Lukas och Barbara fixat med en superhärlig frukost. Efter det gick jag och lade mig igen, hade åkt på världens dunderförkylning och behövde några timmars sömn. På kvällen åkte vi till en supermysig fiskresturang som lång längs floden Aare, och vädret var på topp så det var verkligen hur mysigt som helst!
Jag fick ju alla mina presenter när mamma och pappa var här i april, så slänger upp lite bilder på det.
 
 
Denna kamera som jag bara älskar, helt underbar är den!

En supersnygg bikini ifrån Triangl, kämpar fortfarande med sommarformen så jag kan bära upp den i sommar!


En superhärlig strandklänning ifrån Lindex!

Och en toppenfin sommarklänning ifrån BikBok!

Kommentera

Publiceras ej