Hejsan! 
Nu ska jag föröka komma tillbaka på banan här lite. Hade en helt fantastisk semester hemma i Sverige med mina fina vänner. Gotland slutade bättre än jag någonsin hade kunnat önska. Jag fick en försenad födelsedagspresent av mina älsklingar och det var att åka till grönan (som jag har tjatat massor om haha). Sedan en massa kvällar fyllda av kärlek och alkohol!
För att se bilder så är det bara att besöka antingen ericacarlsson.blogg.se eller victoriacarlsson.blogg.se

Jag hann inte mer än att komma tillbaka till Schweiz och landa för att morgonen därefter sätta mig i bilen som styrde mot Italien. De första dagarna spenderades i Toscana, otroligt vad vacker det är där. 
Idag förflyttade vi oss till Ravenna och stannar två nätter. 

Även om det är fantastiskt att få vara ute och resa så som jag gör, så är det så otroligt svårt att vara ifrån mina underbara vänner. Jag saknar dom varje dag och jag önskar bara att de kunde vara här med mig och dela detta äventyr med mig..


Jag älskar er ♡

Kommentera

Publiceras ej