Hejsan! 
 
Idag har varit en riktig superhjältedag, trots extremt dåligt med sömn så har dagen varit på topp och det var längesedan jag hade sådan energi faktiskt. 
Började dagen med en PW, sen dusch, efter det städade jag rummet, sen var det frukost som stod på schemat. Efter det badade jag barnen, fixade tvätt, fortsatte att städa lite, åkte och storhandlade, fixade lunch och sen var det dags för sovpaus för resten av gänget, då passade jag på att smyga ut i trädgården med en bra bok. Efter det krigade jag mig ut på en löprunda, hade sjukt bra tryck i benen idag måste jag då såklart tillägga. Kom hem, duschade, fixade middag och nu ligger jag här. Sådär härligt utmattad ni vet. När man bara har gjort massor av bra saker hela dagen, då kan man gå och lägga sig med gott samvete.
 
Juste, ska tillägga att solen har strålat och det har varit upp till 27 grader idag, det var liksom bara som grädde på moset. Hoppas ni också har haft en bra dag, puss och kram!
 
 

Kommentera

Publiceras ej