Hejsan!

Jag ska börja med att säga att jag har haft en heeeelt fantastisk vecka med min underbara och fina familj, det var välbehövligt att få spendera lite tid med dom. Som jag även nämnde tidigare så är jag helt förälskad i stället, finns verkligen lite av allt och det är så otroligt vackert också. 

Men avslutningen kunde ju varit bättre. Började bra, pappa skjutsade mig till tågstationen och jag tog utan problem tåget till flygplatsen, checkade in och strosade runt lite, gick till gaten när det var dags och skulle precis gå på planet. Då tar allt stopp och alla får gå ut igen. När såna här saker händer så rubbas hela min mentala förberedelse för flygningen och trots att jag redan tagit lite lugnande för att kunna flyga så brister jag ut i storgråt och får panik. Sådan där känsla som man inte riktigt kan förklara. Själv sitter jag i ett hörn med noll information om vad som händer. Med noll energi att försöka ta mig runt, men var tvungen för att inte somna sittandes av utmattningen. När jag väl lugnat ner mig så är det ytterligare några timmars väntan tills vi äntligen får stiga på planet. Så ca 4 timmar senare är det avgång. Flygningen i sig gick ändå helt okej, hade en dam som peppade mig. 
När vi landat inser jag ju att jag såklart har missat sista tåget till Bern ifrån Geneve (tågresa på 2 timmar), även detta gjorde att jag brast ut i gråt, ville bara hem. Så tackar gudarna för min hjälte som kollade upp tåg till city, kollade upp och fixade hotell åt mig kl 24.00 på natten, han räddade mig verkligen. Eftersom jag själv inte hade psyket till att tänka. Så väl framme var det bara att hoppa i säng så fort som möjligt för att idag gå upp 6.30, slänga i sig lite frukost och sedan sätta sig på ett tåg till Zürich flygplats och kl 12.30 så bär det av mot Berlin. 

Jag måste ju bara se allt ifrån den ljusa sidan och se vad mycket jag lär mig av detta. Eller hur haha?

Hur som helst så kommer det lite härliga bilder ifrån den gångna veckan.









1 kommentarer

Anonym

27 Jul 2015 12:13

Bajsapa

Kommentera

Publiceras ej