Hejsan!
Nu har jag äntligen kommit hem och landat lite ifrån Berlin. Kan inte påstå att jag är super imponerad av staden, men å andra sidan så kanske jag inte riktigt besökte de saker man "ska" besöka där. Vi strosade runt lite i staden, gick till seaworld och åkte en tur med häst och vagn, så det var ju såklart mysigt. Skönt att vara hemma igen dock!

Och vet ni vad? Idag är det bara en vecka kvar tills jag är hemma i Sverige igen, hur galet är inte det? Tiden har verkligen bara sprungit iväg och jag är så sjukt pirrig i hela kroppen över att få komma hem. Jag och Victoria är båda helt spralliga, sitter och skriver kärleksförklaringar typ varje kväll haha. Shit vad jag saknar den Donnan alltså. Men snart, snart, snart får jag träffa henne och alla andra av mina underbara vänner. Ska verkligen njuta till max av min semester!


Nu ska jag bättra på brännan lite, ha det gott!

1 kommentarer

Erica

05 Jul 2015 17:45

Du är sååå välkommen hem! :D Jag har även bjudit hem er till mig någon kväll om det finns tid för det i schemat ;)
Men Gotland har vi och som det ska rockas! :D <3

Kommentera

Publiceras ej