Hejsan!
Nu är vi hemma i Schweiz igen och försöker komma igång med rutiner osv. Men satan i gatan vad man vänjer sig vid "semesterlivet". Även fast jag var duktig nog att besöka gymmet varje dag i frankrike och skötte kosten läskigt bra så är det svårt att gå tillbaka till sina rutiner här hemma!
 
"Fuskade" med maten dagen då vi bilade hem ifrån frankrike, och eftersom att jag är en alltelleringet person så spårade det ut med glass, godis, Mc Donalds och lite till. EN dag av skräpmat och jag har nu rubbat hela min kost. Galet vad EN jäkla dag kan göra. Kämpar mig igenom dagarna för att stå emot allt socker, kvällarna är värst, det är som en jäkla drog det där sockret. 
 
Så nu måste jag alltså bara rycka upp mig och gå tillbaka till mina gamla vanor, det är trots allt bara 22 dagar kvar tills jag åker på solsemester i Spanien med familjen, och då vill man inte behöva bada i vassen.
 
Puss på er alla fina.
 

Kommentera

Publiceras ej